Nieuws

De afgelopen periode ontving weer een aantal basisscholen het predicaat ‘Erkende opleidingsschool’ voor de begeleiding van leraren in opleiding. Rehobothschool in Kootwijkerbroek, De Akker in Lisse, Johannes Calvijnschool in Veenendaal en Banisschool in Rijssen: van harte gefeliciteerd!

Lees meer >

Meer nieuws

  • Binnen SAM merken we dat schoolopleiders behoefte hebben aan een leernetwerk. Samen met andere schoolopleiders nadenken over de koppeling tussen theorie en didactiek maar ook werken aan de eigen ontwikkeling als schoolopleider. Vanuit SAM willen we dit graag ondersteunen!

    Lees meer >
  • Opnieuw ontvingen basisscholen het predicaat ‘Erkende opleidingsschool’ voor de begeleiding van leraren in opleiding. Dit predicaat is afgegeven door Samen in ontwikkeling, een samenwerking tussen basisscholen en de pabo van Driestar hogeschool.

    Lees meer >
  • Opnieuw ontvingen een basisschool het predicaat ‘Erkende opleidingsschool’ voor de begeleiding van leraren in opleiding. Bijzonder is het dat dit de eerste SBO-school is! Dit predicaat is afgegeven door Samen in ontwikkeling, een samenwerking tussen basisscholen en de pabo van Driestar hogeschool.

    Lees meer >
  • Opnieuw ontving een basisschool het predicaat ‘Erkende opleidingsschool’ voor de begeleiding van leraren in opleiding. Dit predicaat is afgegeven door Samen in ontwikkeling, een samenwerking tussen basisscholen en de pabo van Driestar hogeschool.

    Lees meer >
  • Opnieuw ontving een basisschool het predicaat ‘Erkende opleidingsschool’ voor de begeleiding van leraren in opleiding. Dit predicaat is afgegeven door Samen in ontwikkeling, een samenwerking tussen basisscholen en de pabo van Driestar hogeschool.

    Lees meer >
  • Opnieuw ontvingen twee basisscholen het predicaat ‘Erkende opleidingsschool’ voor de begeleiding van leraren in opleiding. Dit predicaat is afgegeven door Samen in ontwikkeling, een samenwerking tussen basisscholen en de pabo van Driestar hogeschool.

    Lees meer >
  • Binnen SAM merken we dat schoolopleiders behoefte hebben aan een leernetwerk. Samen met andere schoolopleiders nadenken over de koppeling tussen theorie en didactiek maar ook werken aan de eigen ontwikkeling als schoolopleider. Vanuit SAM willen we dit graag ondersteunen!

    Lees meer >
  • Wat zijn we vaak snel met ons vooroordeel! Hoe snel kleurt de bril die we ophebben onze waarneming en gedachten over onze naaste. Tijdens de Samen leren-dag in Kampen zijn we hiermee aan het werk gegaan. Een terugblik in woord en beeld.

    Lees meer >
  • Het doel van de leerkring 'Grip op gedrag' is om onze collega’s voor de klas te ondersteunen bij het krijgen van grip op het gedrag van kinderen. Hiervoor ontwikkelen we een nieuwe tool!

    Lees meer >
< 1 2 3 4 5 >